Nyfikna?

Kanske finns någon där ute som är lite nyfiken över vad jag har för mig ^^

Kan börja med att berätta att ridturen på Nicko gick bra, red som sagt ut och det funkade så bra så. Lite bus i galoppen, men ingen fara alls :) Karre är 17 resor värre ;) Å ja som tycker han är så snäll haha =P

Hade sedan dressyr lektion med 4 stycken här hemma i byn. Idag gick de faktiskt strålande :D hade en tjej som fick prova rida karre med på lektionen, han skicka av henne en gång, inget allvarligt och allt gick bra, förutom det så gick
det så bra så :) Lite nyttigt för honom att någon annan sitter upp också. Och intressant för mig att få se någon annan rida honom :) Idag är ja nog helt helt säker på att alla var nöjda med passet :)

Dom fick jobba med ställning & böjning i alla gångarter (:


 
Vet inte riktigt om ja törs tala om.. de känns så vuxen å så stort.. tänka att lilla jag ska fixa och sköta det liksom.. Det handlar om mkt jobb å pengar å ansvar. hihi ^^ Någon som har något förslag kanske...? :D

        / Emelie


Kommentarer
Postat av: Malin

Ska du köpa NICO? :)

2012-02-02 @ 22:54:03
Postat av: Jenny

Ska du skaffa dig eget företag och satsa på hästeriet?

2012-02-02 @ 22:57:55
Postat av: Johanna

Vad är det du sysslar med? Ska du ta över någon ridskola och satsa på det?

2012-02-02 @ 22:59:22
Postat av: Denise

Säger som dom andr

a ;)

2012-02-03 @ 08:26:08
URL: http://deniseebjurholmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0