nöjd mage

matat magen med fläskfilégryta, det smakade fint! 

nudå. dö framför tvn? vill få johan o spela spel med mig, typ monopol? :D
aslänge sen ju. men inte lyckats få han o tycka lika än... ..



Dressyr på ridbanan med fokus på vägar och ett fint samspel mellan häst(sunä) o ryttare(mullä).
Nöjd! fick till fina galoppfattningar också. Vi kan! ;) 




annars då. finns en del grejer som inte piggar upp en kan man säga. vill inte ta upp det här på bloggen, men hoppas de löser sig snart. på nått vis. ska inte behöva vara såhär! de tär ju på motivationen och ens energi. nej usch o fy. man ska trivas där man är ..



Få se om jag tar mig till pärlby i morgon. ska börja jobbet tidigare på eftermiddagen än va som sagts, så blir jäkligt tajt med tid att ta sig hem o få klart allt + duscha. hm.. 
jag som  ville träna..! morr..
/malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0