Missförstånd!

Efter vi lagt upp vårat TyckaTill-inlägg om hästfolk, så blev någon väldigt upprörd. en bloggare som jag ofta läser och hon verkar ofta läsa våra inlägg. 

, en förklaring!..
Vi kopierande inte ditt inlägg. 
Jag började skriva inlägget och la sedan det i utkast. detta gjorde jag för flera dagar sedan. Då vi båda skriver i samma inlägg och inte bor nära varandra är det lättast så (alltså jag och syster). 
Igårkväll påminnde jag henne om att göra klart det, eftersom det legat så länge :) 
Och det råkade tyvärr bli samma kväll som ditt. 
En ren slump är var det är så jag ser gärna att du inte klankar ner på oss för det. 
jag gillar din blogg. sen får du gärna fortsätta läsa våran om du vill det. :) 
. Tack o Bock!




Kommentarer
Postat av: Nozlihn

jag ber så mkt om ursäkt om så var fallet! :)

2012-02-18 @ 16:01:42
URL: http://JNoz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0