Lugn Lördagsmorgon :)

Svarar här på en kommentar istället för att kommentera på dennes blogg- nej vi SNOR inte inlägg från andra =P Om jag ska vara ärlig så läser jag inte andras bloggar så noga. Ta de lugnt :) Disskussion om "hästfolk" har funnits på många bloggar nu och varför skulle inte vi också få tyckte till om det? :)
Tagga ner lite och öppna ögonen innan man har all fakta. Det är trots allt inte alltid som man tror.


Nog är han allt lite saknad lille Melvin ;)

Nu ska jag bege mig till stallet och rida istället för att sitta här :) Hörs nog sen!

 

Kommentarer
Postat av: Joline

Sv: Tack vad snäll du är!!! :D

2012-02-18 @ 14:00:15
URL: http://jolineengstrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0