Löshoppning & fyllskallar

Idag har det inte varit så kallt, men det har blåst på ordentligt.. Vi hade ju tänkt att markarbeta med hästarna, men istället löshoppade vi lite grann.  :) Hästarna tyckte det var riktigt kul! Först ut va Karre & Cisco och sedan Pim & Sillan :) Sillan imponerade verkligen på mig med sin fina teknik!! <3 Och Pim hade huur kul som helst och bjöd på högsta hoppet för dagen ;) Karre får allt att se så lekande lätt ut åå va ja älskar mina hästar ;D <3


Bästisarna Sillan <3 Pimpim

Har hunnit med lite städning å annat pyssel innan de kom ca 10 pers och skulle gratta karln som fyllde 30 förra helgen :) Jag har krypit under täcket nu och ska försöka sova- ska ju upp tidigt och träna imorgon! :) De spelas för fullt, de talas å skrattas där nere =P Får se hur mkt man kan sova haha ^^

Ligger och funderar lite på hur Karre ska vara "klädd" imorgon.. :)

Vill han vara grön tro? Får sova på saken får se imorgon ;)

Vart så sugen på att tävla när syster skrev att det nog snaaart är april! ;) Tänkte kolla om det finns någon pay n jump som man kan åka på snart.. :) Kul att komma igång mera!

Imorgon blir det först hoppträning sen hem och förbereda sig för årsmöte kl 15:00, hoppas de kommer mkt folk! :) Sen klockan 18.00 ska jag ha dressyrträning för en tjej som inte tränat för mig tidigare. Kul!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0