Lördag!

sörplar kaffe o fått i mig frulle. helg <3 
tagit ut hästar och mockat. :) for hem en vända, ska strax tillbaka för en ridtur! 
Planerar att åka till Lisselhaga ridhus i morgon. skoj skoj. 
Isånafall blir det markarbete. tänkte jobba på lite av de vi tränade på i onsdags. rakriktning och att kunna reglera galoppsprång. träningssugen! :) 





Jag är väl medveten om stor miss på dagens outfit från när bilden är tagen. .
Funderade faktiskt om en grej gällade de häromdagen.
vilka skabbiga grejer jag har. då syftar jag på t ex mina ridskor, sjukt slitna. ridhjälmen är övertagen från syster. Även dags för ny jacka också. 
Men faktiskt, det är inget som stör mig megamycket varenda dag. och det är ju tur de, dålig energi ;) 
Men snart är det dags att uppdatera garderoben. ridskor, ridstövlar, hjälm, jacka, kavaj m.m 
då blir filuren som sitter ovanpå lille S lika snygg som han! ;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0