johnträning ikväll!

sitter lite nyvaken med en kopp vaniljte, de e gott de! 
onsdag, och jag är typ frisk. förstå vad glad man får vara eller. :) trodde jag skulle få sitta o va döförkyld i ridhuset men nejdå. 
är dock inte i "del två" av sjukprocessen jag jämt har. nu börjar hostan ..... 
dom som känner mig vet att jag får rethosta efter jag varit sjuk - jämt. 
har dock superdupermedicin nu sen i höstas nångång som ja får ta på kvällen. 


Update från igår då om poliserna i trapphuset.
Gubben levde! hallelujha! securitas kom och öppnade dörren o sen kom ambulansen. tror stackars legat några dagar för efter en stund kom de en lukt som hetteduga. fifan.. :S 
hoppas de gick bra för han iallafall. tror dom sa att han var född -39. kan nog stämma för den gubben hade då några år på nacken.. 



såhär fina är vi snart igen! ska bara jobba bort lite päls o mage först..:)

Laddad för träning! 
Hörs ikväll!:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0