Jag har fått en Hingst!

trodde inte valacker kunde få "bollarna tillbaka" men verkar då så. 

Vad Sune visade upp sig idag! Sjukt! haha man blev bara och skratta. 
Vi var ut och promenerade en sväng då jag jobbade sent men ändå ville göra nånting. kan ju inga ridvägar än och vill gärna ta de när det är ljust :) 
Så kom några av dom andra tjejerna i stallet tillbaks från sin ridtur bakom oss. 
Sune hade svansen i vädret (menar det verkligen, den stod rakt upp!), tacktade med höga steg och verkligen visade upp sig. vilken snygging!
Såg så himla roligt ut! :) 

Synd man inte kunde filma det, de vore sevärt ;) 

Men han gjorde inga större dumheter, bara kollade lite. (: 

Imorgon ska jag rida ut med en tjej som heter Celina. Det kommer bli skoj:) hon skulle  visa mig lite vägar, och det tackar jag för :D 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0