Inväntar hovis..

Har precis fått i mig lite kvällsmat. :) Hovslagaren ska komma om en stund.. ja typ vid halv 7 tror ja och sko Sillan. Så ska snart gå ut igen och mocka åt henne och ta in henne :)

Har ridit ut och dressyrat lite på Karre. Sååå härligt i solskenet -precis vad jag behövde! Övade mycket övergångar och galoppfattningar. La mest fokus på glp arbetet. Han skötte sig kalas! Är inte alls lika bockig längre som han va en period för ett tag sen.. (:

Sötaste Killen ;) <3

Kan även tala om att jobbet idag har gått skapligt bra.. men de är mkt klurigare att lasta stockar är flis!! Men tids nog ska ja väl orna de där åå..  Dock när vi kom tillbaka till åkeriet så startade inte min bil :( Tur de finns snälla verkstadsfolk som kunde hjälpa mig att få igång den så ja tog mig hem :P

Ser oklart ut inför morgondagen hur ja ska ta mig till Bäckan på john träning.. :( hum.. ja hoppas de löser sig.



Tror jag beger mig ut till stallet igen! :)

      


ps, Vill ni veta en pinsam sak haha? eller ja en kul sak tycker jag att de va haha! Jag var så trött imorse så jag märkte inte att jag satte trosorna ut och in hahahah ^^ ! Såg det när jag kom hem på em.. haaahaa blondie! ds.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha du är väl för rolig! :)

2012-02-21 @ 18:18:05
URL: http://mimikgold.bloggplatsen.se
Postat av: JNoz ridsport

hahah sådär gör jag med mina underkläder för jämnan!

2012-02-21 @ 19:02:46
URL: http://JNoz.blogspot.com
Postat av: paulina

Vilken fin häst du har :)

2012-02-22 @ 17:10:29
URL: http://fotopaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0