Inhoppande vikarie :)

Började dagen klockan 3, då steg jag upp (okej kanske lite efter ^^) sen började jag i Hällefors vid 5. Slutade så ja va hemma till halv 3 :) = skönt!
Fick ett sms av hon som har ridskolan i Pärlby på em med förfrågan om jag kunde hoppa in som vikare samma eftermiddag/kväll. Och jag kunde ju inte annat än tacka ja :)

Hann iaf med att skritta Pim en sväng barbacka å m hackamora innan de va full fart mot ridhuset ! hade två knattegrupper och en grupp som hade hoppning på shemat. Det var roligt och gav en massor med energi :D Jag hoppas att eleverna hade lika kul dom också ;)




Imorgon blir det lite jobb på förmiddagen sen hoppas jag verkligen att det är solsken ute för jag vill ta en varm-härlig-vårkänsla- tur ;D Annalena kommer följa med på Sillan :) Karre ska få komma ut å Pim kanske dressyra, beror på hur banan ser ut.

Vet inte om ja sagt det.. , men på lördag ska jag och ha träning åt ridtravarförbundet :) Ska bli skoj!  Vet dock inte alls hur många som blir med eller någonting...

Kan även berätta att jag kom med i Team Hästliv :D Kulkul!




Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-02-25 @ 10:33:06
Postat av: malin

grattis!! :D

2012-02-25 @ 10:33:25
URL: http://systrarnawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0