I´m back ;)

Hallå där :) Nu är jag tillbaka på banan igen! Har hunnit med en hel del - förutom att blogga tyvärr. Men det är så livet är :) Man har inte alltid tid att sitta vid datorn, och även om jag tycker att det är roligt att blogga ovh vill göra det så ska det inte bli till ett måste.

Jobbat har jag gjort = hängt på verkstan och druckit kaffe ^^ Lite pyssel har vi fått att göra iaf. Idag blev en ledig dag. Hade bara nån ynka timme kvar till full tidsvecka och jag misstänker att vi tar igen de nästa vecka :) Dom tyckte det var helt rätt tänkt av oss iaf-kändes skönt när hon sa det. Vet inte hur intresserade ni är av mitt jobb egentligen?? =P Men kan berätta för dom som orkar läsa att redet som vi väntat på kommer på onsdag *tjooho*



Har även varit på banken och fixat bankgiro nummer och ett affärskonto till företaget :D Det går framåt!
Ska skriva ihop ett informationsblad till på söndag när vi har årsmöte, så jag kan dela ut dom då :) Hoppas alla som vill och kan kommer på årsmötet :D

Nu ska det faktiskt städas och diskas så det blir ordning här hemma - igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0