hemmakock!

gjort en lasange på rekordtid tror jag. Minns inte att det gick så fort och få in den i ugnen. 

Sen är det nog inte bra för mig att ha en lugn eftermiddag. blev sjukt trött, lika bra och hålla igång hela tiden tills man får sova. :) men idag sprack de.. ;) 
Ska väl göra klart det sista med tvätten sen äta. Sen så, blir det stallet.:) om jag orkar rida det får vi se, lite klickerträning kanske? trötter.. 




Om ni inte visste de, så gick jag hotell och restaurang i gymnasiet. 
det var en sjukt rolig tid! Jag och Elin gjorde det jävligt bra! ;) 
Lärarna minns oss nog som.. hm.. ja dom sa att det hördes när vi kom iallafall. :P 
nanana.. haaaans...


Thats me! 
Lisa och Elin

Elin o Jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0