Godmorgon (:

Vid denna tiden är jag på väg till jobbet. Får lov att pendla till Hällefors nu i minst 3 veckor framåt.. Pust, stånk.. Ingen höjdare allt. precis som när jag åkte till hedemora varje dag för att få jobba.. Enda skillnaden är att de här är helt åt andra hållet haha :P Men pengar bli det *ler* välbehövligt må ja säga!


Kommer nog att längta hem till dom älskade massor under dagen :)

Eftersom vi börjar 4 i Hällefors så hoppas ja att det blir hemgång tidigare än idag :) efter 4 på em kommer min hovis och ska sko Sillan :) Karre ska ridas igenom för på ooooonsdag är det John träning igen! :D Vilket påminner mig om att jag inte alls berättat för er hur det gick för mig på träningen igår haha :) kan tala om att det gick ganska bra, han va lite tjafsig och jag lite för "snäll" (hade sovit mkt dåligt och även m rätt inställning så påverkar de...) men men:) Ska prova ta bort bettplattorna på bettet får se om han blir lugnare.
'


Ha en bra dag hurrni! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0