färdigjobbat för dagen

på hemmaplan igen! dagen har varit jobb - stall - jobb. hann med ett besök hos mamma innan andra jobbpasset också:) 
var ut o skrittade en sväng idag på ca 30 min. när jag gjorde iordning honom var han inte direkt lugn. lite småstressad o så ensam så, nicke lämnade nämligen precis stallet innan ja tog in sune. han bajsade fyra gånger och klev mig på foten med broddarna. aaj, då blev ja sur. stressad häst, sur matte : dålig kombination. haha knäpphäst. fick dock inge märke eller nått, gjorde bara ont en stund. 
sen när vi kom iväg blev han nöjd iallafall. hehe :) 


Fredag, sen helg. en ledig helg, ska bli rätt skönt faktiskt skönt! få se vad man hittar på. tänkte passa på´och ta en lång ridtur om de e fint väder! :) i vårsolen! den värmde ju faktiskt lite idag. skönt! 

nu ska jag snart krypa till kojs. vila tassarna lite. 
Sooloong! ;) 







En fråga!
vad vill ni läsa om i våra inlägg? mer hästinlägg eller lite "vardagsinlägg" också? 
Jag försöker blanda så gott ja kan. ;) men min vardag är sig rätt lik varje dag. jobb,stall, hem lixom. men ska försöka variera lite tror jag.:) vad tror ni? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0