Ensamt..

Gubben jobbar, han har Ayla med sig. Atlas är.. hos Malin? hos Pappa? hum.. va bra det känns att inte veta vars min egen vovve är.. åå saknar honom <3
Malin fick ansvaret för honom och han har varit med pappa på hans jobb om dagarna. Så han har det bra iaf :) Det behöver jag inte oroa mig för! ;)



Jag och Annalena var ut på en ridtur längs sjön på eftermiddagen. Såå skönt :)
Blir så glad när det är ljust så länge och när det inte är bitande kallt ute!
Pim va först väldigt stum i h.sidan, men det släppte förvånansvärt fort :) Första traven kändes toppen, hon va rund och mjuk å kändes superfin! I galoppen vart hon dock väldigt stark.. Fialottan :P Hon ville inte alls som jag ville och stod still och galopperade.. haha knashäst! Men efter en stund gick det bättre :) <3

Karre fick som sagt vila idag (: Tror bäbis behövde det.



Imorgon ska jag ju iväg och ha träning åt ridtravarförbundet, har dock inte hört något ifrån dom alls.. Vet inte hur många som blir med eller nånting. Hum konstigt =P Men de kanske dyker upp :)


Kommentarer
Postat av: JNoz ridsport

superfin hund :)

2012-02-24 @ 23:27:45
URL: http://JNoz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0