Dagens Ridpass

här ramlar det in inlägg efter inlägg. märks det att jag är ensam hemma utan karln?
inte ens skrivit om ridturen idag, ojojoj :) 

inge märkvärdigt dock. men kanske kul för er o veta. 


For ut i kylan. tre tappra krigare med deras springare. Jag, Emma o Elin. Sune, Nicke o dilton. :) 

tre pigga hästar i ett vitt vinterlandskap, visst är det härligt? 



Provade pelhambettet idag, med deltor! :) haha!
gick hyfsat bra. dock blev han rätt tjafsig när (förmodligen) halvhalterna var för hårda. men sålänge man har sjukt mjuk hand går han jättefint. kanske nått både jag o han får lära oss att rida på. men ville iallafall prova det på honom. 

Lyssnade förövrigt bra på mina hjälper. provade även på lite öppna och sluta i skritten. vågar inte säga om dom blev korrekta men kändes som han förstod iallafall. mer dressyrträning, jatack!:) 

/Malin







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0