Bortgjord!

Ja, då var snart den här dagen slut nu också då. 
Väntar på att kunna gå o duscha en varm dusch! 

Red ut med Emma idag. Galopperade på en väg, satan va S va taggad. Men det har varit värre. ;) dom tycker väl det är kul o rejsa på lite. men de va lite lustigt för traven innan kändes så himla lugn o fin. haha :) 

Efter de smörjde jag dom två träns jag mest använder + förbygeln. Skönt o ha lite nysmort på krokarna. :) 


Kom hem o fick i mig lite mat, då ringer Julia. Och jag kommer påt! skämmigt, får bara inte hända att glömma nåns födelsedag! shiiitt.. stor ångest jag har just nu. uuh. pinsamt. förlåt älskade vännen, men har inte haft en lugn stund idag.:O suck....
tänkte på det senast igår kväll, de e det som är så störande! :D 

Fattig som en kyrkråtta också just nu så presenten måste jag köpa på nästa lön.. damn.. 
Hoppas det är okej för damen, vi får väl se. :P :) 

Duschen ledig nu, hörs! 







Sötaste 22åringen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0