Blivande mamma?


Vilken gammal bild på mig och Pimmsan! =P


Fina fröken <3 Dock med skapligt mycket humör! haha :) Herre gud vad jag kämpat med henne.

Har tagit beslutet att inte hopptävla henne mer eftersom hon uppenbarligen inte vill. Tycker att jag gjort allt och frågan är hur mkt man ska ta stryk själv -självkänsla,självförtroende åsådär. Det blir kanske lite dressyr och annat för vår del :) Det vore väldigt roligt att få ett föl efter henne.. Jag har haft henne som min i ganska många år, men det är inte jag som äger henne. Fast det känns nästan så :) Sköter henne som hon vore min.

ja alltså, tillbaka till ämnet, funderar på att betäcka henne.
Hon är efter Pablo och undan Lanette ue: Labrador.
Pim heter egentligen Primrose och har heltysk stam. Ska man behålla det tyska blodet? vilken hingst kan passa henne tror ni? :)
Någon som inte är Rööööd och har så mkt nerv som hon själv har hihi ;)


Kom gärna med förslag  om ni vet någon bra hingst :)

     

Kommentarer
Postat av: Denise M.j

Vad kul att du kanske ska betäcka henne! :) har finns den massa snygga hingstar: http://www.eklunda.com/

2012-02-06 @ 21:05:41
URL: http://lerbackenbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0