Äntligen Fredag

och heelg ;D Det är fortfarande ljust ute och jag har heela kvällen att spendera precis hur ja vill. Karln ska jobba så det blir bara jag hemma. Och hästarna förstås :) Vänter på att Annalena ska komma hem, hon ska rida Sillan och då tänkte jag rida Pim. Sitter och funderar på om Karre ska få vila idag, han kändes lite trött i huvudet i onsdags. (haha jaa fråga mig inte hur jag kan känna att han är trött i huvudet ^^)
Kan berätta att träningen gick bra iaf :) kanske komemr ett inlägg om det senare lite mer ingående vad vi gjorde. Om någon vill veta? :)


Då jag kom hem upptäckte jag att jag hade pengar på kontot!! *lycka* Beställde genast 2 stycken
tröjor.. haha :) Har längtat efter att få göra det! Ville ju så gärna ha dom.. Ni får se sen när dom dyker upp vad det vart för något ;) Kan bli hur som helst känns de som (:


Nu blir det stallet! :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0