Onsdag

Hej på er gott folk! 
Hoppas allt är bra med er! 

Fick nycklarna till lägenheten igår så nu är allt flyttat, ska bara inhandla en soffa sen är jag så gott som klar. 
känns riktigt bra! :) 

Anmälde mig till en tävling i måndags också, taggad som tusan! 
Nästa söndag i springkällan, det ska ligga i närheten av rättvik, vet inte riktigt vart. 
90 o 1m. Sen om det går bra där tänker jag ge mig på 100cm o 105cm i Insjön. 
Nog känner man sig taggad när det gick så jäkla bra sist! :) 
 

Just nu väntar jag på att mammi ska sluta jobbet.
sen blir det o åka o handla lite gardinstänger o annat. 

tror jag håller på att komma upp ur kaoset nu, man får då hoppas på det.
är en jobbig tid framför mig men det får man helt enkelt ta.. :/ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0