laddad inför imorgon!

Ännu en dag som verkligen gått i ett =P
Det var stallskötsel, ridning, smörjning och packning.. Sen urlastning av hö och fixa transporten inför imorgon, sen fixa klubbstugan inför kvällen och handla.. laga mat och planera mer inför kvällen med frågor å allt =P
Spökvandringen gick av och jag tror att det vart riktigt bra :) Barn och spöken verkade nöjda och jag hade roligt ;)
Nu är hästarna inne för ett tag sen, jag ska ta mig en kvällsmacka och sen blir det läggdags. Klockan ringer tidigt imorgon så blir bäst att lägga sig i tid ;)

Imorgon får K och Sune visa hur man gör ;) Lyfta ordentligt på sina tassar ^^
Riktigt roligt ska det bli! Som det ser ut nu -om ingen försover sig ;) - så får jag med mig 3 stycken brudar imorgon! kul :D
 Nu ropar min smörgås på mig! hej hej :)

         / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0