Plötsligt händer det..

Har ni tänkt på att livet är lite grann som en berg&dalbana.. ibland går det uppåt och ibland neråt, ibland går de tungt och ibland flyter de på :)
Denna  veckan har varit lite berg&dalbane åkande för min del.. Och nu i helgen kan ju vad som helst hända.. Och jag menar verkligen vad som helst ^^


Min klippmaskin har legat in knölad i ett hörn.. jag och den har ju varit osams ett tag nu. Men de står med på min "Att-göra" lista för morgondagen.. Ska försöka byta lite delar i den få se om den börjar må bättre! :) Nu är det några som vill få tillbaka sina hästar igen istället för mammuts ;)

Malin är ute på bus kvällen till ära.. tror jag iaf :)
Men på söndag kommer hon hit :) Då har ju jag ett litet miniläger! Ska bli mycket roligt! :D Och jag hopaps faktiskt att det fortsätter vara såhär dåligt väder, för det betyder att det inte kommer vara lika hårt uppe på ridbanan :) Även planering för lektionerna står på att-göra listan imorgon.. :)


Bjuder på en gammalbild på mig också haha (:
Jaa ge mig sommar igen helst!

Kvällens filmtime börjar gå mot sitt slut.. Tror min karl tycker ja är lite tråkig som hamnar här så fort det blir reklam och sen blir kvar framför datorn fastän filmen fortsätter :P men men :)
Gokväll på er :)
Nu ska de sovas, för imorgon kommer en ny dag som ska ta tillvaras på :)

          / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0