en vecka kvar (!!)

gryymt roligt det ska bli. och nu är det inte långt kvar alls! :)
något vi väntat på sedan i sommras.
Globen!
Det jag ska kolla efter på ridsportmässan som jag vill/behöver köpa är;
  • Broderat schabrak, frågan är om jag ska ta sunes namn eller mitt namn? både och kanske?;)
  • benskydd
  • transportskydd
  • kedjegrimskaft
  • ridbyxor
  • ridstrumpor
  • nått täcke..:)
  • ridtäcke
  • lädergrimma med gravyr



Ja, biljetterna ligger i tryggt förvar o väntar. ;)
snälla emma ska ta hand om sune den dagen då man åker tidigt och kommer hem på natten så. tack o bock! :)
och det som ska göras innan är deffenetivt en biltvätt! och städning inne i den, så jäkla skitig som den är nu har den aldrig vart.. stackars ådii.. :(




har jag föressten sagt att jag nu har en plats nästa år på John Hikeys träningar?
jojomensan det har jag! :) som jag delar med Elina så det blir en gång i månaden då, eftersom han har träningar där varannan vecka.
Eventuellt så ska Emelie låna Sune på nästa träning, det får hon gärna göra. roligt o se någon annan rida honom, är nog även bra träning för han o ha nån annan på ryggen. :)
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0