Dag 2 vecka 46 (:

Trodde där imorse att denna dagen skulle bli mycket bättre än igår.. Skulle inte köra lika mycket, me-en de tog tid ändå. Vart omlastning åsådär. hrm =P Nåväl, behöver inte gå in mer på det. :)
Kom iaf hem, fixade stallet åt alla 3 pollehästarna :) stackars Elina fick också jobba långdag.. Hann dock bara rida Pimmi, skulle ha ridit igenom Cisco också eftersom Elina inte hann.. men de hann inte ja heller :(

Här har vi Elina som Rödluvan och lille busen Cisco :)

Nåväl. Red alltså Pim hemma på banan. Och plötsligt minns jag varför jag tycker MINST om denna tiden på året.. De är ju så hårt :( Går ju knappt att rida.. så ja..-nu får snön faktiskt komma!
Jobbade henne med böjda spår,övergångar och halter. Emellanåt kändes hon riktigt fin, men hon va ganska spänd =P De va mörkt, å skuggor å plötsligt kom Ayla (hunden) springades å ja.. Men hon kunde slappna av igen iaf :)
Ursäkta mitt val av skor.. Men ja ville verkligen inte sätta på mig dom kalla ridstövlarna. Red mest utan stigbyglar! ;)



Sen myste jag med K i stallet :) borstade honom lite, tror han tyckte de va mysigt faktiskt (:
Sen såg han lite besviken ut när han fick gå in i boxen igen.. åå skrutten då <3

                         / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0