Jobbet väntar..



Dagens Hiss
- Får gå till syrran som satsar på ny pollehäst (: Veckan kommer gå så fort, ja lovar ;)
Dagens Diss - Jag är redan trött..hum. Och jag som ska hålla mig vaken hela natten och jobba. ojoj! Man kan ju hoppas att det finns någon mer som är vaken som man kan härja med på telefon iaf..

Imorgon planerar jag att eventuellt åka till ridhuset med Pimmi. Troligtvis lite markarbete blir det då (: Har jag tur så kan någon av stalltjejerna följa med som hjälp och har ni tur kanske det blir någon bild därifrån också.
Karetino ska få komma ut i skogen på tur han. Tror han behöver busa av sig lite faktiskt! Får se hur länge jag jobbar inatt, hur mycket tid det blir över till morgondagen (: Man måste ju typiskt nog sova några timmar också för att orka med allt.

På fredag kommer det en och kollar på stallplatsen som det verkar (: Säger inte mer om det nu...


Söta ponnisar (: Frodo och Dracula! Dracula är en annan shettis som också står hos grannen. Dessa små filurer och Mr K går ihop om dagarna.

Nej nu måste jag nog rasta vovvar och börja förbereda mig för jobbet. Lär åka till Borlänge lite tidigare idag, ska bland annat handla kraftfoder till pollarna! Så nu kan jag ej uppdatera er på några timmar. Men tat lugnt! Malin fixar nog det hoppas jag (;
Va rädda om er, å gör inge dumt :)

           / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0